MŪSU VĪZIJA

Attīstīt un nostiprināt EHR Mediju Grupu kā vadošu izklaides platformu ar daudzpusīgu FM un digitālo saturu.

Mediju Grupas vēsture

1992

EHR Mediju Grupas pirmsākums.
Uģis Polis kopā ar domu biedriem no dzīvokļa startē raidstaciju “Radiodejas”.
1993
Tiek piešķirta komercradio stacijas licenze FM diapazonā - apraides atļauja.
1994
“Radiodejas” pārtop par leģendāro radio “Super FM” un sāk skanēt 104.3 FM frekvencē, atspoguļojot jaunāko un populārāko deju mūziku.
2002
“Super FM” turpmāk pazīstams kā European Hit Radio, kura galvenais uzdevums ir atspoguļot Eiropas mūzikas tirgus aktualitātes.
2006
Sāk skanēt “EHR RusskieHiti”.
2007
Paplašinoties tīklam, tiek iegūta atļauja translēt frekvencē 98.6, kurā skanējumu sāk programma “Latviešu radio”.
2016
“Latviešu Radio” pārtop par “Radio Superhits”
2016
EHR Mediju Grupa nāk klajā ar funkcijām bagātāko un populārako radio aplikāciju Latvijā - EHR APP un web ehrhiti.lv (ehr.fm)
2020
EHR tiek atzīts par iemīļotāko radio zīmolu Latvijā.
2020
EHR Mediju Grupa uzsāk aktīvu video podkastu ražošanu, saražojot vairāk nekā 100 šovu stundu gadā.
Retro FM Latvija logo.
2021
EHR Mediju Grupa iegādājas "RETRO FM" un "XO FM Latvija" kļūstot par lielāko Latvijas komercradio grupu.
2021
EHR kļūst par pirmo Latvijā veidoto radio aplikāciju ar Apple CarPlay un Android auto funkcionalitāti.
2021
Digitālais kanāls EHR Latviešu Hiti uzsāk FM apraidi Ventspilī.
2021
EHR Mediju Grupa kļūst par lielāko Latvijas komercradio grupu, sasniedzot 665 000 cilvēku nedēļā.
2022
Aktīvi darbojoties sociālo tīklu vidē, EHR kļūst par sekotāko TikTok kontu starp Latvijas radio stacijām.
2022
Radio Latviešu Hiti sāk skanēt Rīgā (101.0 FM), Valmierā (103.4 FM), Cēsīs (104.7 FM), Smiltenē (103.1 FM), Limbažos (103.0 FM), Liepājā (93.5 FM) un Jēkabpilī (93.4 FM)